unilight.com.pl

Reklamacje

Reklamacja

  1. Produkty oferowane w unilight.com.pl są objęte gwarancją producenta i podlegają reklamacji jeśli *:
    - produkt został uszkodzony podczas transportu,
    - zauważone zostały wady fabryczne produktu,
    - otrzymany towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówionego na stronie internetowej Sklepu.                                                                                                                                                                                 - Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta (źródła światła nie podlegają reklamacji). 

    Zwracamy się z prośbą o sprawdzanie zawartości przesyłek w momencie ich odbioru. Jeśli Państwa zdaniem otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu, prosimy o spisanie w obecności kuriera ‘protokołu szkody’, a następnie o kontakt  mailowy: kontakt@unilight.com.pl w celu uzyskania informacji o dalszym postępowaniu reklamacyjnym.

    Prosimy pamiętać, aby do zgłoszenia reklamacyjnego załączać dowód zakupu w postaci jego kopii lub zdjęcia. Bez dowodu zakupu zgłoszenie reklamacyjne nie może być rozpatrywane.

    Wszystkie zwroty i zgłoszenia reklamacyjne należy kierować na adres firmowy:
    UNILIGHT, AL Krakowska 44 JANKI 05-090
    lub mailowy: kontakt@unilight.com.pl   

    Uprzejmie informujemy, że zwroty oraz reklamacje będą obsługiwane wyłącznie w godzinach pracy naszego działu odpowiedzialnego za tę obsługę, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–17:00.

    Prosimy o niekontaktowanie się oraz niewizytowanie naszego showroomu w sprawach zwrotów i reklamacji poza wyżej wymienionymi godzinami, gdyż personel odpowiedzialny za te działania nie jest wtedy dostępny.

     

  2.  Produkt należy zapakować i zabezpieczyć (najlepiej oryginalny karton produktu włożyć do kartonu zewnętrznego lub owinąć folią). Prosimy nie oklejać oryginalnego kartonu produktu kolorowymi taśmami lub etykietami.
    Na tak przygotowaną paczkę (karton zewnętrzny) prosimy przykleić numer zamówienia.

  3. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  4. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
    2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
  7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  9. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@unilight.com.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
  10. Uwaga, reklamacje paczek, które doznały uszkodzenia w transporcie BĘDĄ ROZPATRYWANE tylko, gdy do dokumentów reklamacyjnych zostanie dołączony PROTOKÓŁ SZKODY.

    Reklamacje bez spisanego protokołu szkody nie będą rozpatrywane.

     

POBIERZ: 

https://www.unilight.com.pl/do-pobrania

Adres do obsługi reklamacji:

Unilight

Al Krakowska 44 JANKI 05-090

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium