unilight.com.pl

Zwrot towaru

Prawo odstąpienia od Umowy przez Klienta będącego Konsumentem

W związku z dynamiczną sytuacją na rynku, znacznie rosnącymi kosztami opakowań oraz coraz bardziej popularną zasadą 'zero waste'  staramy się jako świadoma firma generować jak najmniej odpadów, a tym samym nie zanieczyszczać środowiska. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany towar nie nosił śladów użytkowania, był oryginalnie spakowany i zabezpieczony zgodnie z wymaganiami klienta.

Nie zaprzestajemy przyjmowania zwrotów, lecz będziemy zwracać szczególną uwagę na sposób pakowania odsyłanych produktów, w związku z czym prosimy, aby każdy odsyłany na nasz magazyn zwrot spełniał powyżej wskazane standardy.

Pamiętaj, że Twój zwrot może trafić do kolejnego klienta. Zadbajmy wspólnie o jego zadowolenie  - pamiętaj że Twój zakup też może być czyimś zwrotem - stawiajmy zawsze na "jakość" a nie "jakoś to będzie .... :)
Uprzejmie prosimy o wsparcie i wyrozumiałość w powstałej inicjatywie. 

 

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (ustawa ta nie dotyczy podmiotów gospodarczych) konsument ma prawo w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od zwartej na odległość Umowy, bez podawania przyczyny, na zasadach opisanych w Ustawie o prawach konsumenta. Termin do odstąpienia od Umowy rozpoczyna bieg od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Termin uważa się za zachowany, jeżeli w ciągu 14 dni od dnia zdarzenia opisanego w ust. 1 Klient dostarczy Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu - pobierz formularz Oświadczenie może zostać wysłane na adres siedziby Sprzedawcy tj. Uni Platinum Sp. z o.o. Sp.k.  Janki, Al. Krakowska 44, 05-090 dostarczone osobiście lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@unilight.com.pl
  3. Klient może skorzystać z dostępnego wzoru formularza odstąpienia, który stanowi załącznik do Regulaminu (uwidoczniony na ostatniej stronie Regulaminu). Skorzystanie z udostępnionego wzoru Regulaminu nie jest obowiązkowe.
  4. W przypadku gdy Klient prześle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi za pomocą poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Klienta Umowę uważa się za nie zawartą.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia zakupionego produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty odebrania przesyłki 
  7. Zgodnie z art. 34 ust. 2 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, koszty wysyłki zwrotnej towaru (tj. od Kupującego do Sprzedającego), z którego klient zrezygnował z przyczyn indywidualnych pokrywa Kupujący.
  8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Jeżeli Klient skorzystał z Towaru w sposób, który wykracza poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, ponosi w wyniku tego odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będącego przedmiotem Umowy.
  11. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu. 
  12. Kupującemu nie przystępuje prawo odstąpienia od umowy, jeśli jej przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Prawo do zwrotu towaru w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość przysługuje wyłącznie Konsumentowi, będącemu osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej lub prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą gdy towar był zakupiony w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) oraz w myśl art. 22 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium