unilight.com.pl
Zwrot towaru

Prawo odstąpienia od Umowy przez Klienta będącego Konsumentem

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (ustawa ta nie dotyczy podmiotów gospodarczych) konsument ma prawo w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od zwartej na odległość Umowy, bez podawania przyczyny, na zasadach opisanych w Ustawie o prawach konsumenta. Termin do odstąpienia od Umowy rozpoczyna bieg od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Termin uważa się za zachowany, jeżeli w ciągu 14 dni od dnia zdarzenia opisanego w ust. 1 Klient dostarczy Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu - pobierz formularz Oświadczenie może zostać wysłane na adres siedziby Sprzedawcy tj. Uni Platinum Sp. z o.o. Sp.k.  Janki, Al. Krakowska 44, 05-090 dostarczone osobiście lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@unilight.com.pl
  3. Klient może skorzystać z dostępnego wzoru formularza odstąpienia, który stanowi załącznik do Regulaminu (uwidoczniony na ostatniej stronie Regulaminu). Skorzystanie z udostępnionego wzoru Regulaminu nie jest obowiązkowe.
  4. W przypadku gdy Klient prześle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi za pomocą poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Klienta Umowę uważa się za nie zawartą.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty odebrania przesyłki 
  7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Jeżeli Klient skorzystał z Towaru w sposób, który wykracza poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, ponosi w wyniku tego odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będącego przedmiotem Umowy.
  10. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu. 
  11. Kupującemu nie przystępuje prawo odstąpienia od umowy, jeśli jej przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W związku z dynamiczną sytuacją na rynku, znacznie rosnącymi kosztami opakowań oraz coraz bardziej popularną zasadą 'zero waste'  staramy się jako świadoma firma generować jak najmniej odpadów, a tym samym nie zanieczyszczać środowiska. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany towar nie nosił śladów użytkowania, był oryginalnie spakowany i zabezpieczony zgodnie z wymaganiami klienta.

Nie zaprzestajemy przyjmowania zwrotów, lecz będziemy zwracać szczególną uwagę na sposób pakowania odsyłanych produktów, w związku z czym prosimy, aby każdy odsyłany na nasz magazyn zwrot spełniał powyżej wskazane standardy.

Pamiętaj, że Twój zwrot może trafić do kolejnego klienta. Zadbajmy wspólnie o jego zadowolenie  - pamiętaj że Twój zakup też może być czyimś zwrotem - stawiajmy zawsze na "jakość" a nie "jakoś to będzie .... :)
Uprzejmie prosimy o wsparcie i wyrozumiałość w powstałej inicjatywie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium